piątek, 8 czerwca 2012

Nowa Aplikacja - MSP na telefon

Jak zapewne wiecie jest już nowa aplikacja - MSP na telefon . Możemy pobrać go w sklepie Google Play,ale działa tylko na pewnym modelu Samsunga . Od teraz możemy pobrać tą aplikację na prawie wszystkie telefony z androidem oraz na :
iPhone'y i iPady  C ;


Aplikację możemy pobrać :
Na Androida - https://play.google.com/store/apps/details?id=air.MSPMobile&hl=pl
Na iPhone'a i iPada przez iTunes,albo tutaj - http://itunes.apple.com/pl/app/moviestarplanet/id520097315?mt=8


Aplikacja na Androidzie wygląda tak :






Niestety w Aplikacji zabrakło podstaw czyli np. filmów . 

To wszystko co chciałam powiedzieć o tej aplikacji . Sądzę,że oprócz braku oglądania i robienia filmów aplikacja jest ciekawa i odjazdowa . 





5 komentarzy:

  1. A można pobrać poprzez Sony xperie J Lub Samsung Core ?

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ja się zalogowałam na fonie!To napisali że mam blokade a i tak mnie zalogowało!Whodze se teraz na kompa i wszystko ok!

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak bo ja jak wchodzę to to tam pisze że nie ma urzędzeń ?

    OdpowiedzUsuń